Nostalgitimen

Publisert av Per Martinsen den 06.04.22.

Det var fullsatt sal, og brukerne var nok litt spente etter en underholdningstørke på to år grunnet pandemien. Spente var også duoen Egil Arvnes og Freddy Nilsen, da de ikke tidligere hadde opptrådt sammen.

Etter 1 times konsert, var det et fornøyd publikum som var svært rause med ros. Det var nok ikke fritt for at det rykket i en og annen dansefot i løpet av seansen.

At det også ble servert kaffe, marsipankake, samt noe godt i glasset la heller ingen synlig demper på den gode stemningen.

Denne hyggeaftenen er et samarbeid mellom institusjonens venneforening og Lions Club Nesbru-Hvalstad, finansiert av litt av overskuddet fra fjorårets Bokmarked. Penger som i vesentlig grad blir pløyd tilbake til velferdstiltak i nærmiljøet.

Vi har også – tradisjonen tro (før pandemien) planlagt en busstur rundt om i Asker og Bærum med beboerne på Asker bo- og omsorgssenter og det samme med Nesbru bo- og omsorgssenter. Begge med påfølgende lunsj på Holmen Fjordhotell, forteller Per Hofseth fra lionsklubben.