Nytt medlem

Publisert av Per Martinsen den 13.02.22.

Svein Arve Hauglin ble tatt opp som medlem i klubben vår under en seremoni på vårt medlemsmøte tirsdag 8. februar 2022.

Svein Arve er transfer medlem fra LC Blakstad som dessverre måtte legge ned sin virksomhet den 31. desember 2021.

Da Svein Arve meldte deg inn i LC Blakstad var Gunnar Tornøe fadder og etter regelverket i Lions International kan fadderen ikke endres da det er førstegangsinnmelding som har fadder.

Men da vi vet at det er viktig for nye medlemmer å effektivt lære seg den nye klubben har vi fått Svein- Erik Lind til å være «klubbfadder».

Som «klubbfadder» vil pliktene være:

• Se til at Svein Arve vil føle seg velkommen og bli presentert for medlemmene på en hyggelig og god måte
  • Informere ham om klubben, styret, komiteene og aktivitetene
  • Se til at Svein Arve aktiviseres gjennom å få oppdrag
  • Å besvare eventuelle spørsmål fra ham
  • Å oppmuntre Svein Arve til å diskutere eventuelle problemer med deg, og legge fram mulige løsninger for ham.